tisdag 3 maj 2011

Ny gravidosblogg alltså!

Jag har funderat ett tag på att skapa en ny blogg. Jag har nog ett behov av att skriva av mig, även om ingen läser det. Min gamla blogg dog en långsam död som fick ett abrupt slut när metrobloggen bytte ägare och jag inte längre begriper mig på verktyget och inte kan hitta mina gamla inlägg. Vilket jag är lite sur för.


Men den här bloggen ska ju handla om min graviditet. Kanske en del om ångesten och stressen som kommer med den. För just idag i alla fall så är jag mest stressad över att allt inte ska gå bra. Så jag har till och med tagit en sjukdag idag eftersom gårdagen var så fruktansvärt jobbig på jobbet och natten innehöll för lite sömn. Och nu har jag ångest för att jag skolkar från jobbet. Nåja. Jag hoppas att kanske någon vill hänga med på min resa här. Vi får väl se. Vi kör nu i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar