fredag 6 maj 2011

Idag prokrastinerar jag

Idag har jag tagit flexledigt från jobbet, men jag kan inte riktigt släppa det så jag har redan varit inne på mailen två gånger och försökt styra upp saker. Tanken var egentligen att jag skulle ta med cykeln till cykelhandlaren och få bromsarna kollade samt köpa barnsits och hjälm till lilltjejen, lämna kläder till försäljning på kommission, åka till Ikea och Plantagen, städa och röja inför svägerskans besök ikväll, ta fram mat ur frysen och tina så att det går att laga smidigt ikväll, sortera lilltjejens garderob, samt lite i min egen förstås också, eftersom jag skulle köpa snygga lådor på Ikea att stoppa sakerna i. Nu har jag varit uppe i 3 timmar och visserligen har jag kört en maskin disk, men i övrigt sitter jag i soffan i myskläder och med ett stort duschbehov. Undrar hur mycket på att-göra-listan som blir av idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar