torsdag 5 maj 2011

Graviddrömmar

De galna drömmarna som jag hade under slutet av förra graviditeten har den här gången kommit från start. Det var nästan så att jag var övertygad om att jag var på smällen redan innan jag såg pluset eftersom jag hade haft sådana vansinniga nattliga äventyr...

I natt drömde jag att Dr House och Jan Björklund var samma person och att jag var den enda som kunde rädda folkpartiet, men istället drog House/Björklund och jag iväg i en nedcabbad veteranbil längs Kaliforniens kust och lämnade kongressen bakom oss. Sen dök det upp en profilerare från FBI, men den verkade mer intresserad av att stjäla mig från fp-ledaren än att jaga mördare. Var min sambo, vår dotter och bebisen i magen befann sig i allt det här var ytterst oklart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar